Pasování a poslední zvonění očima třeťačky - Gabux

Pasování a poslední zvonění očima třeťačky

by - 13:13



Pasování a zároveň poslední zvonění proběhlo na konci dubna a k překvapení nás všech nás nepřišla ani polovina. Ve třídě nás je 29, ale do školy nás dorazilo jen 13. A jako vždy největší srabové byli kluci.

Poslední zvonění mě vždycky bavilo. Různé převleky, voda a čmáranice. Miluju to! Jedinou nevýhodu vidím v tom, že chodím do školy pozdě kvůli vlakům a tím pádem jako poslední. Takže si na mě vždy krásně smlsnou. Ale tentokrát se mnou šel i kamarád. Ani tento rok nebyl výjimkou. Když jsme se začali blížit ke škole, tak nás překvapili gympláci, co nebyli líní a dali si tu práci a šli nám naproti. Super. Ale byli hodní. Dala jsem jim pár korun a schytala jsem jen pár malůvek bez vody. Kámoš také, ale musel dát korunek více. Dobře mu tak. Každopádně když jsme se dostali přes gympláky, čekali nás ještě čtvrťáci multiediálky. A ti nás nešetřili. Penízky jsme dali a stejně jsme to schytali vodou. Ale jak! A co udělal kámoš? Schoval se za mě! Takže jsem mokrá byla jenom já!!!
Den jako takový byl volný a vlastně se jen čekalo, kdy přijdou do tříd. Překvapivě chodili jen gympláci. A mezitím multimediálka chystala pasování. Ale to jsme nevěděli. Každopádně kluci od nás se chtěli schovat. Ale když přišli gympláci, tak jsem je samozřejmě práskli. A tak to schytali nejvíce. Dobře jim tak! Ostatní jsme dostali jen pár dalších čáranic a navonění jakýmsi smradem, co prý byla voňavka.
We♥it
A pak nás třeťáky čekalo to nejhorší. Pasování. Já šla mezi posledními a to byla ta největší chyba, co jsem mohla udělat. Šátek přes oči smrděl rybinou a ochutnávka toho blivajze, kde byli ryby, meruňky, špenát a další velké mňamky byl taky super. A to "pití" v kterém bylo bůh ví co, to jen završilo. Bomba. A při cestě, před kterou nás zamotali, jste byli lití vodou a házeli po vás balonky s vodou. Nejvíc to schytal kámoš L, protože se jim ráno velmi vychcaně vyhnul. A pak z nějakého neznámého důvodu já. Mohla jsem se jít celá ždímat. Ale co nás překvapilo nejvíce bylo to, že i náš pan třídní se zúčastnil a to přitom nemusel! Byl asi první profesor, co do toho šel! Klobouk dolů, dostal za svůj výkon obrovský potlesk. No a nakonec nás čekalo samotné pasování. První nám byla přečtená listina, kterou jsme převzala a následně jsme si museli do toho mokra kleknout a jedna čtvrťačka nás pasovala mečem. Následovala poslední fotka a bylo to! :)

Cesta domů byla strašná. Byla jsem mokrá a ještě ke všemu nebylo počasí zrovna na opalování, takže jsem přes hodinu mrzla. Vážně jsem se neuvěřitelně těšila domů na horkou sprchu.
A řeknu vám, že se neuvěřitelně těším, až budeme příští rok pasovat my! Předběžně jsme se shodli, že pasovat by měli jen ti, co se zúčastnili ve třeťáku.

We♥it
A co vy? Jaký máte názor na poslední zvonění a pasování? 

Mohlo by se ti líbit

4 komentářů

  1. Já jsem své pasování prožila snad nejlíp jak to šlo :D čtvrťáci si pro nás připravili sjezd na lopatě do bazénku. Přivezli sníh, postavili skokánek na schodech a už jsme jeli. Chtěla jsem si to dát ještě jednou, ale už to nešlo :( :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč vy jste měli super zážitek a my takovej kentus? :DDDD

      Vymazat
  2. Už si sice nepamatuji naše pasování, ale poslední zvonění bylo super. Když jsme zpívali písničku, co nám spolužák složil, tak u toho skoro všichni buleli:D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)