Vánoce 2017 a přivítání roku 2018 - Gabux

Vánoce 2017 a přivítání roku 2018

by - 17:40




Letos pozdě, ale přece! Nechci narušovat tradici (2014, 2015, 2016 - vidíte ten posun k lepšímu?) a tak tento typ článku přináším i letos! A opět trošku jinak než minulé roky.
Jako první se budeme věnovat Vánocům a následně přijdem k trošku delšímu zamyšlení k roku 2018 :)

Vánoce doma
Letos to bylo zvláštní. Jak jsem zmiňovala zde, tak jsem prodali chaloupku. A do domečku ještě nejsme nastějovaní, takže poprvé a naposledy jsme Vánoce slavili doma. V bytě v Praze. Bylo to jiné. O tom žádná. Ale stejně skvělé! :)
Je pravda, že jsem letos trochu zanedbávala pohádky. Ale na mou obranu. V televizi vlastně skoro nic nedávali. Popřípadě opakovali pořád to samé, dívali to až v noci a nebo nejlépe tři televize v jeden čas pustili skvělé filmy! Jediná jednička jela opravdu poctivě pohádky. Ještě že je máme! letos mě totiž nova i prima těžce zklamaly. Ale Grinche a Ukradené Vánoce jsem viděla! I Pelíšky! :)
Tentokrát se mnou půst za Zlaté prasátko držel i taťka. Ale taťka nakonec večer viděl jen selátko, protože si dal vaječný koňak a já viděla pořádné prase! Heč!
Vánočku už jsem ochutnala den předtím, takže mě to tolik nemrzelo, ale na polívku jsem se těšila celý den! Celý! Ale na večeři mi tatínek udělal tresku místo kapra (kapra jím, ale treska je treska!)  a já byla maximálně spokojená!

A co nakonec Ježíšek nadělil?


Dostala jsem dotykové rukavice z kterých mám radost, protože barva je neutrální a moje bývalé dotykové rukavice už dávno dotykové nejsou. Ještě větší radost mám z ponožek, které se skrývají v krabičce a pak teplé ponožky, které můžete sami vidět. Co se týče oblečení, ještě můžete vidět kousek svetru. Ale není černý, ale tmavě modrý s bílými proužky. A je absolutně dokonalý!
Letos mě nejvíce překvapil Ježíšek od bráchy. Od něj jsem dostala ty nejvíc roztomilý a teplý kočičkovské bačkory! No nejsou k sežrání?
Tentokrát jsem asi poprvé dostala i něco, co se dá jíst. Čokoláda, pralinky, lízátka ve tvaru čtyřlístků pro štěstí a lízátko z medu. Nejsem si jistá, z čeho mám největší radost. Pravděpodobně z lízátka z pravého medu, protože je to něco jiného a z pralinek, protože ty jsem neměla nejméně rok. A navíc mají krásné balení.
Letos jsem dostala docela málo knih, ale co se dá dělat, když nestíhám číst a mám spoustu restů?! Ale dostala jsem k mé velké radosti Osvícení a Doktor spánek od Kinga. Někteří to možná neví, ale Doktor spánek je pokračování Osvícení. Mám opravdu velkou radost! A pak jsem dostala k procvičování angličtiny High school musical knihu.
Ale největší radost mám z bruslí na led! Po několika letech mám konečně zase brusle na led! Jen se tedy musí vyměnit kvůli velikosti, ale strašně se těším, až je budu mít vyměněné zase doma. A konečně na ně stoupnu!
A jako rodina jsme ještě dostali tyhle skvělé cedulky! :)


A náš haf taky nepřišel zkrátka. od nás dostal kostičku a u babičky dostal slona.


Vánoce u babičky
Zajímavý fenomén. Každým rokem doma ubývá počtu dárků a u babičky naopak přibývá. Zajímavé!
Každopádně jsme přijeli a opět skoro neměli kam naskládat dárky od našeho Ježíška.
Po obědě jsme si klasicky dali panáčka do jedné nohy a panáčka do druhé nohy a mohlo se jít rozdávat!
Verča (teta) mi naznačila, že mám očekávat i věci do výbavy, protože ona je dostávala od 10 a u mě má 10 let skluz! Jako první jsem rozbalila ty utěrky. Zábava!
A k té krabici se také pojí zajímnavá historka. Bála jsem se, že jsou tam skleničky. Opravdu opatrně jsem tou krabicí otáčela a se strachem se pak podívala dovnitř. Sami uvidíte, co tam bude. Ale skleničky to k mé úlevě nebyly!


Jak vidíte, tak jsem musela být opravdu hodně hodná. A taky si můžete všimnout, že letos jsem měla vánoce ve znamení modré. Doma modrý svetr a tady dalších tisíc věcí.
Horní část obrázku vám ještě ukážu, takže se rovnou vrhnu na spodní. Vlevo vidte tajemnou krabici. Obsah uvidíte ještě níže, ale díky bohu to nebyly skleničky, ale drogerie! Ulevilo se mi. Pak úžasnou heboučkou mikinu se sovičkou. Každý, kdo mě tu sleduje déle ví, že miluju sovy. Pak to růžové je krabička od oblíbené voňavky Bruno Banani. Hned vedle je pletená šála od babičky. Opravdu zbožňuju šály, které pro mě plete. Dále můžete vidět tričko a pod tričkem je obrovská modrá šála. Ano, zase modrá. Dostala jsem i tyrkysový (takže zase modrá) ručník a na něm jsou vidět krásné kalhotky, které mě opravdu potěšili. Obdivuji tu odvahu tipnout velikost. A nakonec cestovní voňavka i s náhradníma náplněma.


Dárky jsou naskládané na božím stolečku do postele, který mi udělal maximální radost. Nemám k tomu slov. Pak můžete vidět ty slavné utěrky, knihu Sny andělů a chimér, což je třetí díl ze série Kost přání a ponožky se sobíkem, který ale není moc vidět. Pak los, v kterém jsem nic nevyhrála. Rodiče vyhráli 200 Kč a Verča 100 Kč. Tak třeba budu mít štěstí v lásce! A nakonec jsem si nechala pletené ponožky od babičky! Miluju!


Tady můžete vidět, co se skrývalo v tajemn krabici. Zase ve znaku modré barvy. 


A tady všechny modré věci, které jsem dostala od babičky. Připočtěte si ještě ten svetr a musíte uznat, že jsem měla letošní Vánoce ve znaku modré barvy. :)

Co jsem komu dala já?
Myslím, že jsem se letos docela překonala. Opravdu jsem na sebe pyšná za to, co všechno jsem letos vymyslela. A třeba to inspiruje někoho jiného pro příští rok nebo třeba k jiným příležitostem :)


Pro babičku a dědu jsem měla společný dárek a to ten velký obraz z mého maturitního plesu, kde bohužel nemohli být. 



Velké matematické hodiny byly dárkem pro Verčinýho manžela. Drbátko na hlavu pod nimi byl dárek pro ně oba, protože Míša byl z drbátka u nás dost unešený.
The Tales of Beedle the Bard a Night Circus byly dárkem pro mého taťku. Myslím, že minimálně bajkama jsem se trefila.


Velká lucernička byla dárkem pro maminku. 
Svícínek ve tvaru slona pro Verču, protože zbožňuje slony. Taktéž obdržela knihu Falešný román, který je teď poměrně oblíbený. A hlavně už jen podle anotace jsem tušila, že je to něco přesně pro ni! :)
Čokoláda s chilli mířila k tatínkovi, který letos dostal opravdu velký počet kvalitních čokolád. 
Hrníček ve tvaru granátu putoval k mému bráchovi. Tuším, že letos jsem se trefila! 
A kniha Kdo jinému jámu kopá a rukavice na které dotykový mobil reaguje mířily k babičce. 



Antistresové prso mířilo k bráchovi a myslím, že pobavilo všechny kolem stromečku. A tak to má být!
Svíčky byly pro maminku do lucerny. S vůní vanilky. Miluju! Stejně jako přírodní kosmetika od Manny. Maminka dostala Čistící sadu pro mastnou pleť, neparfémovaný krémový deodorant Ghanské bambucké máslo s pomerančem a Ylang-Ylang a Ghanské bambucké máslo s levandulí a čajovníkem. A to dokonalé tričko zamířilo k tatínkovi! Doufám, že ho bude nosit i do práce. Slíbil to! O:)


Rok 2017 byl pro mě rok plný změn. Opuštění střední, prodej chaloupky, která pro mě byla jistotou, nastoupení na vysokou... Ale taky mi přinesl spoustu skvělých lidí do života a nezapomenutelných zážitků. Doufám, že rok 2018 nebude tak hektický, ale zároveň si přeji, abych zažila minimálně tolik skvělých věcí, jako v roce 2017! :)
Pojďme teď chvilku spolu přemýšlet a uvědomit si, co je opravdu důležité.


  • Pokud chcete, aby vás respektoval a měl někdo jiný rád, tak nejprve musíte začít mít rádi sami sebe. Mějte se rádi. Přestaňte se ptát na povolení. Nepřemýšlejte nad tím, co si o vás ostatní pomyslí, pokud něco uděláte. Nelžete. Ani kdyby to mělo ušetřit city někoho jiného. Je lepší být zraněn pravdou než být ukolébán lží. Přestaňte se bát, že někoho zklamete. Je to váš život a vy si ho můžete žít, jak chcete vy. Pokud uděláte chybu, tak si její následky ponesete vy a ne někdo jiný. Rozhodujte proto sami za sebe a nenechejte nikoho, aby vámi manipuloval. Nepotlačujte svoji osobnost, své myšlenky, sny, cíle ani pocity.
  • Taky nezapomínejte, že každý rok přináší to dobré i to zlé. Vychutnávejte si to dobré a přijměte to zlé. Berte si ponaučení z každého dne. Využívejte své zkušenosti. 
  • Chraňte si, co máte. Milujte lidi, kteří pro vás něco znamenají. Odpouštějte. I těm, co si to nezaslouží. Nemusíte si je znovu pustit do života. Ale když jim odpustíte, tak z vás spadne určitá zátěž. Začínejte nové věci a jděte si za tím, co vás baví. Nemějte strach. Nenechte se jím limitovat. Protože mezi vámi a vašimi sny stojíte jen vy sami!
  • Mně osobně je jasné, že stále budu utrácet za kraviny na aliexpressu a taky za knihy. Taktéž si uvědomuji, že stále budu milovat moře, bouřky, slunce a zimní sporty. Zůstane mi i strach z pavouků a respekt ze tmy. Harry Potter zůstane mým druhým světem. Stále budu nenávidět vstávání a budu chodit spát pozdě, i když ráno budu vstávat. A stejně se neponaučím. Budu dále číst, psát, malovat, tvořit, fotit. Taky nepřestanu pít, nezhubnu a nestane se ze mě pilný student. Každý den se mi budou měnit nálady z minuty na minutu. Budu se smát, brečet, milovat i nesnášet. Budu veselá i smutná. Prostě a jednoduše to budu stále já. To, že rok mění číslo neznamená, že se změním já.
  • A teď ukradnu z facebooku jeden krásný text z jednoho obrázku. A velmi pravdivý! Nezhubla jsem, neponaučila jsem se, neušetřila, ani nepřestala pít. No a co? Svět se nezbořil a život je stejně super!
  • Tak ten svůj život žijte. Užívejte si ho! 





 A co vy a vaše Vánoce? Jak jste je oslavili? Máte nějaké tradice? A co rok 2018? Co od něj očekáváte? Co letos chcete dokázat? :)


P.S. Chci se omluvit za zhoršenou kvalitu fotek, ale udělal mi to až blogger. Nevíte čím by to mohlo být? Rozlišení jsem zmenšila na 800x600 pixelů a velikost je u všech pod 200 kB. :(





Mohlo by se ti líbit

22 komentářů

  1. Obdivuji tvé ohromující množství dárků! :) Zejména ty bačkory jsou hrozně super a samozřejmě knihy. Sny andělů a chimér jsem četla, je to výtečné zakončení série :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, asi jsem byla hodná :D Bačkůrky mě taky potěšily a o to víc, že přišly od bráchy!
      Opravdu? Tak to se už na tu knihu těším! :)

      Vymazat
  2. Skvelý súhrn! Musela si byť naozaj dobrá, toľko darov, páni! Ale ani ty si nešetrila pre ostatných :)
    Veľmi sa mi páči, ako si v bodoch opísala, čo je podľa teba dôležité a popravde, v mnohom som sa s tebou stotožnila a dokonca si ma aj povzbudila♥ Bolo to krásne čítanie ^.^
    Čo sa týka toho problému ohľadom fotiek, tak naozaj netuším, kde je problém. Aj ja si fotky zmenšujem a ešte mi nikdy nič blogger nepokazil, no nepopieram, dosť často blbne, najmä pri písaní článkov, z čoho mám zakaždým nervy -_- Hádam ti už takéto problémy nebude robiť...maj sa krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi sjem byla hodná O:) Letos jsem opravdu nešetřila a jsem strašně ráda. Ty rozzářené oči za to stály!
      Tak to jsem ráda! Něco takového bylo mým účelem. Povzbudit ❤️
      No doufám, že to přejde. Ale třeba je v té hrozné kvalitě vidím jen já! To by mě docela potěšilo :D Díky :)

      Vymazat
  3. To tričko pro taťku je parádní! Můj to také sleduje :D Letos jsem na Štědrý den vytáhla mladší sourozence na zdobení stromečku zvířátkům v lese a pak hlavně koukáme na pohádky :) škoda jen, že letos nebyl sníh. Byla jsi opravdu štědrý Ježíšek :) Já jsem se také letos celkem překonala :) Dokončit první ročník VŠ (zimní zkouškové jsem úspšně zvládlaú a cestovat a samozřejmě se věnovat blogu :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! Na to jsem asi nejpyšnější :D
      To je krásná tradice s tím zdobením stromečků! Kdybych bydlela na vesnici, hned bych si to zařadila do nových tradic... Možná u babičky! Díky za tip :)
      Sníh ne, za to mráz letos docela útočí ve velkém. Ale na horách i hodně sněží :)
      Strašně ti závidím, že jsi zvládla zkouškové. Já mám stále jednu zkoušku před sebou, třetí pokus a už mi z toho jde hlava kolem. :)
      Doufám, že se ti vše vyplní!

      Vymazat
  4. Krásné dárky, jak pro tebe, tak od tebe. Já měla letos spoustu teplého oblečení, to se mi opravdu hodí :D A nejhezčí dárek, který jsem letos dala já, byla podle mě Nejbarevnější kuchařka od Kamu. V životě jsem neměla v ruce krásnější knihu. Ovšem závěr článku je nádherný, vykouzlil mi úsměv na tváři. Přesně takový optimistický přístup si chci v novém roce držet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Teplé oblečení je nejlepší věc na světě! :D Tu to knihu neznám, podívám se po ní :)
      Děkuji, jsem ráda, že to zvedlo náladu a vykouzlilo úsměv :)) Tak ať se ti podaří si držet optimismus!

      Vymazat
  5. Teeeda, takové množství dárků :) a samé hezké koukám :)

    https://www.flavoursofamellia.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné dárky si dostala. A hlavně teda si jich dostala požehnaně. Já jsem z těch svých byla nadšená a letos jsem byla i dost překvapená co mě čekalo pod stromečkem :) TY dárky pro hafana jsou super, u nás by to hafan taky uvítal :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)
      To překvapení je asi to nejnádhernější :) Miluju to.
      Náš haf si je hned zamiloval. :D

      Vymazat
  7. Fíha, teda darčekov bolo teda hojne. U nás sme to zmininalizovali. Každému som povolila jeden darček. A nás je ako hadov takže dokopy mal desať darčekov a to sa ani neotocil. Ja už v mojom veku si Vianoce užívam s nohami na stole, koláčom v ruke a s Perinbabou a Popoluskou.
    Myšlienky a predsavzatia si zhrnula krásne, ak by sa ich každý držal svet by bol krásny. Ale verím že z maličkostí sa dá vystavat aspoň náš súkromný svet.
    Verím že sa ti to podarí a do Nového roku prajem len to najlepšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno bylo :)
      My nejsme moc minimalistická rodina. Není to náš styl v ničem a i přes veškeré snahy se to nedaří ani ohledně dárků. :)
      Tak to jich dostal taky hodně! A ty si Vánoce užíváš krásně :)
      Děkuji, v poslední době se mi zdá, že se podobnými myšlenkami řídí více a více lidí. A to je tak pozitivní zjištění! :)
      Děkuju! A tobě také přeji jen to nejlepší do Nového roku!

      Vymazat
  8. Dostala si krásne darčeky, úplna nádhera. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. To tričko pro taťku je úplně super :D takové bych brala, ale jen kdyby tam byl skutečně ten seriál, protože s tímhle bych asi venku nechodila :D jinak jsi dostala pěkné dárky a líbí se mi, že obdarováváte i pejska :) Koukala jsem na článek z roku 2014 a fakt jsi se posunula, jen tak dál :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se to tričko líbí. Jsem na něj děsně pyšná :D
      Na stránkách bastard.cz jsou i více tématické trička k tomuto seriálu. Jen musíš trošku hledat :)
      Tak pejsek je taky člen rodiny :))
      Díky moc! Tohle mě zahřálo u srdíčka!

      Vymazat
  10. Ahoj Gábi, ať je rok 2018 super :) HOdně tvoř a neutrácej tolik na aliexpresu. Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivo! :)
      Rok 2018 vidím v pozitivních barvách, tak snad! :)
      Díky za přání a pokusím se! Ohledně toho tvoření je moje snaha větší a větší. Už se těším. Asi si odvezu asi i něco na kolej :)
      Měj se hezky a prožívej dny s úsměvem!
      Gabi

      Vymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)