Mé hlavní přednosti - Gabux

Mé hlavní přednosti

by - 20:30




Minule jsme se podívali na mé hlavní nedostatky. A abych vyrovnala váhy, tak jsem se rozhodla napsat i o svých hlavních přednostech. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to.


Upřímnost
Na své upřímnosti si zakládám. Podle mého je v životě neuvěřitelně důležitá. A to i když někdy není někdy jednoduché poslouchat upřímný názor. Stejné vlastnosti si cením i na lidech kolem sebe a miluji je. Protože upřímnost je základ každého vztahu. Partnerského, přátelského, rodinného. Prostě a jednoduše každého. A na to by se nemělo zapomínat.

we♥it

Otevřenost
Jsem poměrně otevřený člověk. Ráda zkouším nové věci snad ve všem, ale občas se na mě musí pomalu, protože si na tu představu musím nejprve zvyknout. Například v umění bývám k novým věcem skeptická, ale jakmile si zvyknu, začnu hledat, co se mi líbí. A jsem otevřená i ve směru kultur, tradic a pravidel. Nevadí mi jiní lidé ať už barvou kůže, národností, vyznávaným náboženstvím nebo třeba orientací. Buďte otevření světu, svým blízkým i k sobě samým.

we♥it

Optimismus
Na všem hledám jen to dobré. Když nemůžu nic najít, snažím se usilovněji. Jsem pozitivní a musím říct, že mi to v životě opravdu pomáhá. A myslím, že občas tím pomáhám i lidem kolem mě. Protože spousta lidí je negativní a pesimističtí. A přitom zbytečně. Ano, často si stěžuji, ale na každé situaci se snažím najít něco potěšujícího. Protože na všem je něco krásného. Něco pozitivního. Něco co nám může dělat radost.

we♥it

Sebevědomí
Nebyla jsem sebevědomá vždy. Sebevědomí ke mně přišlo až když jsem si prožila několik facek od života. A to posmívání od kamarádů. Byly jsme děti a děti jsou kruté. Ale asi jen díky tomu mám to sebevědomí, které mám. A jsem za to ráda. Mé sebevědomí mi velmi pomáhá v mém životě a dělá pro mě spoustu věcí jednoduššími. Upřímně řečeno bez sebevědomí už ani ránu!

we♥it

Tolerance
Jsme tolerantní člověk. Nevadí mi jiná barva kůže, nevadí mi náboženství, nevadí mi jiná orientace, nevadí mi jiná kultura, nevadí mi zvláštní styl oblíkání a nevadí mi ani různé úchylky či jiné věci. Snažím se nic neodsuzovat. Ale nevadí mi pod podmínkou, že mi to není předhazování nebo co se týče náboženství, tak nuceno. To ráda nemám. Když toleruji já vás, očekávám toleranci i na oplátku. Tolerance je v dnešním světě vzácná, ale neuvěřitelně důležitá. Každý by se měl naučit být tolerantní.

we♥it

Dobrá paměť
Ani neumím vyjádřit svou vděčnost za to, že mám dobrou paměť. Učení nazpaměť mi tedy většinou nedělá velké problémy, i když mě to k smrti nebaví. Pamatuji si dobře nejen učivo, ale i věci co se staly nebo se řekly. A nejlépe si pamatuji křivdy či naopak ty nejšťastnější chvíle. Co se týče křivd, může to být pro ostatní nebezpečné, protože já odpouštím, ale opravdu nezapomínám. Dobrá paměť je dar, ale zároveň i trochu prokletí.

we♥it

Velká fantazie
Mám obrovskou fantazii. Už odmalička. A neustále ji rozvíjím díky čtení zajímavých knih. Má fantazie je natolik divoká, že dokážu ve svém vymyšleném světě strávit celý den. A nijak mi to nevadí. Ovšem má fantazie je nebezpečná, pokud jsem sama doma nebo jdu v noci venkem. Všude něco vidím a slyším. A hlavně nedokážu moc rozlišit, co se opravdu děje a co ne. Navíc máme doma ducha, ale o tom až příště. Ale když to mám ukončit, tak musím říct, že jsem za svou fantazii neuvěřitelně ráda a opravdu je mi smutno z lidí, kteří slovo fantazie téměř neznají a nijak ji nerozvíjí.

we♥it

A jaké jsou vaše hlavní přednosti? Čeho si na sobě vážíte? :))




Mohlo by se ti líbit

16 komentářů

  1. Moc obdivuji, že takový článek dokážeš sepsat! Já bych s tím hodně, hodně bojovala.. Hlavně proto, že jsem sama k sobě dost kritická. Z tvého vypsaného si nejvíce cením optimismu, sama se snažím co nejvíce pozitivní být. Třeba jsem si pořídila takový minidiářek, kam každý den píšu něco pozitivního z toho dne. Při psaní i při zpětném prohlížení to hodně pomáhá. A upřímnosti. Dost lidí se s mojí přímostí nedokáže vyrovnat, ale stejně si za tím stojím. Proč budovat mezilidské vztahy na přetvářce? Jakože.. ne, opravdu nechápu pointu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tak nějak umím pochválit od malička. Umím ocenit něco, v čem jsem dobrá. Protože ne vždy tě někdo pochválí, tak se občas musíš pochválit sama! :)
      Ten minidiářek je hezký nápad. Jen já na to nějak nejsem stavěná :X Mě to baví pár dní a pak už nic.
      Bohužel spousta lidí upřednostňuje lež a přetvářku před bolestivou pravdou :/

      Vymazat
  2. ROzmýšlam uz dost dlho nad tou otazkou čo si povedala a uprimne neviem na nu teraz odpovedat :D ... možno by som tam zaradila optimizmus niekedy mam na sebe dost dlho ružové okuliare ako sa vraví a mozno preto zvladam tak dobre , nesom ziaden stressman a radsej sa pozeram na to zhora s oblacikov ako nejako negativne :D ..

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé taky nejsem moc stresující člověk :D Ale teda někdy to j jako na potvoru nebýt stresující člověk - pak zjišťuji že mám na háku věci, co bych asi mít na háku neměla :D

      Vymazat
  3. Přiznám se, že s tímhle mám docela problém. Mám lepší období, kdybych na sobě našla pár věcí, které mám ráda a pak pro změnu ty, kdy je všechno co dělám, jak se chovám atd špatně.

    Upřímnost jsem kdysi považovala za jednu ze svých lepších vlastností, ale bohužel ne všem se moje upřímnost líbila a dávali mi to dost sežrat. takže od té doby, si věci radši nechávám pro sebe. Ale oceňuji, když je někdo 100% upřímný ke mě, i když to nemusí být vždycky příjemné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím problém nikdy neměla a asi ani nebudu. Naštěstí. Podle mě by se měl každý člověk umět naučit sám sebe ocenit a nacházet na sobě kladné vlastnosti. :)

      Podle mě by ses neměla nechat odradit. Upřímnost je důležitá vlastnost, která pomalinku vymírá. Se mi zdá.

      Vymazat
  4. Já mám dvě osobnosti, který by se daly rozdělit na "Před krámama" a "Po krámech" :D a v těchto fázích jsem vždycky úplně někdo jiný.
    Čím je člověk starší, tak to sebevědomí začíná mít (nebo aspoň v mém případě, kdy jsem taky měla trochu krušný dětství), ale stejně se najdou pravidelný chvilky, kdy si furt přijdu jako vyplašený kuře
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si krámy posouvám (kvůli zdravotním problémům), takže když si je pouštím tak jsem o to víc náladová, přecitlivělá a napřesdržku, takže radši bez komentáře :D
      Já mám sebevědomí zhruba od 7. třídy. Může za to jeden kluk co přišel k nám do třídy v 6., já jediná z něj nebyla odvařená a začali jsem se bavit. Fakt mi hodně pomohl. I ublížil, ale hlavně pomohl :))
      Ale také jsem občas jako vyplašené kuře, i když ne často. Proto mě to dokáže dost vyvést z míry, když už se to stane.

      Vymazat
  5. krásne si to spísala, ja by som asi trošku mala problém s tým, ale tiež som velmi úprimná, optimistická sa snažím byť stále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vidíš! Základ máš, určitě by to nebyl takový problém, jak si myslíš :)

      Vymazat
  6. To je krásné, hrozně ráda vidím, když se někdo umí ohodnotit i kladně!! Moje upřímnost až někdy bolí, třeba.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :))
      Moje občas taky, ale snažím se krotit O:)

      Vymazat
  7. Veľmi málo ľudí sa dokáže sám pochváliť. Tiež to zvládam, ale asi je jednoduchšie sebe samej ukázať tie negatívnejšie vlastnosti, pozitívne sa ťažšie formulujú. Ale samozrejme, sebaláska nie je narcizmus, je to prirodzené a mal by to vedieť každý :)
    Ja nie som úplný optimista, som skôr realista. Snažím sa myslieť pozitívne, ale počítam aj s druhou alternatívou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o to snažím, protože ne vždy nás pochválí někdo jiný :)
      Vždy je snazší napsat o svých negativních vlastnostech. Přesně. Sebeláska je neuvěřitelně důležitá a neměla by se zaměňovat s narcizmem.
      Pokud se snažíš myslet pozitivně, tak je všechno ok. Také počítám s druhou alternativou, ale věřím v tu lepší ^^

      Vymazat
  8. Pochváliť a mať sa rád je veľmi dôležité v živote každého človeka. :) Možno by som na sebe mala kus problém vymenovať tie najlepšie vlastnosti... Som veľmi kritická až pedantná a perfekcionistka, takže skoro nikdy s ničím nie som úplne spokojná... a tak si uvedomujem, že tie vlastnosti by mohli byť ešte viac lepšie. Úprimne, snažím sa s tým bojovať, no ide to pomaly a ťažko. Ale ide. :) Každopádne musím povedať, že sa mám rada. :) Pekný článok, len tak ďalej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Sebeláska je důležitá! :)
      Ale uvědomuješ si to. A to je důležité. Bojuješ :))
      To je dobře, že se máš ráda. Moc dobře. Ne každý to o sobě může říct.

      Vymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)