Tipy jak se zbavit trémy - Gabux

Tipy jak se zbavit trémy

by - 18:56


sad and jonas brothers image
We♥it
Tentokrát jsem si pro vás přichystala trošku jiný článek než obvykle. Spousta lidí v mém okolí trpí trémou. Občas přepadne i mě a tak jsem přišla na pár tipů na překonání trémy. Jde o naprosto jednoduché a prosté věci, na které ale lidé při trémě zapomínají. A tak si je připomeneme.

Dýchejte
Hlavně nezapomeňte dýchat. Spousta lidí na to ve stresu nebo při trémě zapomíná. A to je špatně. Když budete normálně dýchat, budete tím udržovat pravidelný tep a jako bonus přesunete soustředění od věci, co váz znervózňuje, na dýchání.

Myslete pozitivně 
Protože to opravdu pomáhá! Zvednete si sebevědomí a budete mnohem lépe působit na lidi kolem sebe i na sebe samotné. Pozitivní myšlení je základ proto, abyste vše zvládli.

easel, quote, and 💜 image
We♥it

Nezabývejte se tím, co se může pokazit
Vždy se najde přinejmenším milion věcí, které se můžou pokazit. A to i když budete perfektně připraveni. Proto je zbytečné na to upozorňovat. Mohlo by se stát, že neustálým přemítáním o katastrofách, co se můžou stát, nějakou přivoláte. Radši se soustřeďte na to, co bude až se to povede!

Opakujte si, že to zvládnete
Když to zvládli jiní, tak proč ne vy? Neexistuje ani jeden důvod, proč byste to nezvládli, když ostatní to dali. Pokud jste se připravovali, není se čeho bát. Nejste o nic horší než ostatní. Proto si opakujte, že to zvládnete. A opakujte si to tak dlouho, dokud tomu neuvěříte.

school and study image
We♥it
Trénujte
První varianta. Protože tréninkem si utvrdíte, že to umíte a ještě k tomu si to zopakujete. Ale nepřehánějte to nebo se zbytečně vynervujete.

Nemyslete na to
A tady je druhá varianta. Některé trénování jen rozhodí, proto je dobré na to nemyslet a vypustit to. Koukněte se na film, přečtěte knihu nebo si pusťte hudbu.

learn, win, and idk image
We♥it
Jsou to vlastně jednoduché rady o kterých víte, nemám pravdu? Ale neuškodí si to zopakovat. Protože spousta lidí na tyhle jednoduché věci zapomínají a hledají zbytečné složitosti na řešení něčeho tak primitivního, jako tréma.
Hlavně nezapomeňte, že i když se něco pokazí, tak stále nejde o život a ani ten svět se nezboří. Zvládnete to jindy a nebo zvládnete něco jiného. Hlavní je, myslet pozitivně.

A co vy? Jak jste na tom s trémou a co vás do ní nejčastěji přivádí? A co vám na ni pomáhá? :)



Mohlo by se ti líbit

4 komentářů

  1. Tohle všechno jsou super rady, který si při trémě vždycky opakuju, že bych je měla dodržovat.. No jo, ale.. :D
    Většinou, když trémuju, tak trémuju pořádně. A nic z tohohle na mě nezabírá. Takže se vytrémuju, při samotnym "aktu" už trémuju míň a na konci si stejně vždycky říkám, proč jsem to tak prožívala, když to nic zlýho nebylo. A že já se takhle nervuju třeba i jen v čekárně u doktora.. ;D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, občas to prostě nefunguje :D Já netrémuju. A když už tak před tím. Jakmile to začne, tak jsem klidná :)
      Opravdu jsem ráda, že se netrémuji, když od tebe a přátel slýchám, kde všude trémují :D

      Vymazat
  2. Taky je dobrý mít s sebou někoho, kdo podpoří.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)