pátek 2. října 2015

Drabble: Problém č. 2 - Špatná muška

Nazdárek,
dlouho jsme nepřidala nějaký drabble popřípadě delší povídku a tak jsem se rozhodla to napravit. Tohle malé drabble vzniklo při děsně nudné hodině marketingu.

Název: Problém č. 2 - Špatná muška
Druh: Drabble
Počet slov: 100



Měla pravdu. Ta zatracená vševědka měla pravdu! Šílel jsem. Jak jsem si mohl myslet, že dostanu do postele jakoukoliv nebelvírku? Prohrál jsem. Mohla mi sloužit celý měsíc a já blbec prohrál. Teď musím sloužit já jí. Jak potupné pro Malfoyovic dědice.
„Dávej pozor, kam šlapeš.“ vyštěkl jsem, na nějakou havraspárkou prvačku, která mě vytrhla z  myšlenek.
„Ale, ale. Tady je někdo nevrlý.“ Uslyšel jsem uštěpačnou poznámku. Zavrčel jsem.
„Není vrčení nedůstojné pro Malfoye?“ nevinně zamrkala. Neudržel jsem se. Hodil jsem po ní knihu, abych smazal ten její škodolibý úsměv z tváře. Jen škoda, že jsem místo ní trefil profesora Snapea.

Budu ráda za jakýkoliv názor! Zpětná vazba je pro mě důležitá :)

Ostatní mé Drabble:
Problém č. 1 - Brnění - HP
Splněný sen
Trable - HP
U jednoho stolu

5 komentářů:

  1. Hezké, jen si nemyslím, že by Malfoyovi přišlo něco jako škoda :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Příště něco delšího! Není to zlé :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Denisa: Já si zase myslím, že měl ke Snapeovi respekt :) Díky :)

    Daniela: Chystám delší Dramione povídku. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten koniec bol úžasný. :D Chudák Malfoy, určite na neho Snape nebol veľmi príjemný aj napriek tomu, že ho má vcelku rád. Super drabble, ja drabble nepíšem pretože by som sa do tých 100 slov určite nenapchala. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc. Jsem ráda, že se líbí :D :) Ohledně toho Snapea - přesně moje řeč :D Já jsem se k drabble dostala náhodou a úplně jsme se do nich zažrala :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz i na váš blog! :)