pondělí 13. července 2015

Drabble: Splněný sen

Ahoj! :)
Tak je tu mé třetí drabble. Vážně mě to nějak chytlo :)

Název: Splněný sen
Druh: Drabble
Počet slov: 100



Byla jsem tam, kde jsem vždy chtěla být. Sice jsem to dokázala, ale nebylo to takové, jaké jsem myslela, že to bude. Mělo to být romantické, sladké omamné a trochu šílené. Místo toho to bylo slizké, nechutné, ale šílené to tedy bylo.  A ne jen trochu. Tenhle sen jsem si nikdy neměla plnit. Úplně mi to zkazilo náladu a chuť. Tentokrát jsem to přepískla. Obávám se, že tohle uslyším ještě dlouho. Asi přehodnotím své ostatní sny a zvážím, které uskutečním a které ne.  Protože koupel v želé byl vážně stupidní nápad. Už nikdy nepozřu žádné želé. Ani mé oblíbené jahodové. 

0 komentářů:

Okomentovat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz i na váš blog! :)