pondělí 27. července 2015

Drabble: Problém č. 1 – Brnění

Ahoj! :)Tak je tu mé čtvrté drabble :)

Název: Problém č. 1 – Brnění
Druh: Drabble
Počet slov: 100




„Měla by ses učesat.“ Zaslechla jsem za sebou.
„Táhni do háje Malfoyi! Nemám na tebe náladu.“ Nechápu, proč mě musí otravovat hned po ránu.
„Ale Grangerová. Já to s tebou myslím přece dobře!“ Z té věty odkapávala ironie.
„Ironičtěji by to nešlo?“ Vztekle jsem odsekla a byla jsem na odchodu.
„Chytej.“
„Co?“ Bylo jediné, co jsem stihla, než jsem tím hřebenem dostala přímo doprostřed čela.
„Malfoyi já tě zabiju!“  Zaječela jsem celá rudá vztekle a rozutekla se za tím zmijozelským šmejdem. Muselo se uznat, že byl docela rychlý.
„Mě nechytíš Grangerová. Vzdej to.“  Zasmál se a vrazil přímo do brnění. 

2 komentáře:

  1. To je super, miluju Harryho!! Doufám, že těchhle minipříběhů bude víc! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Taky ho miluju :) Určitě jich bude více. Tohle je už druhé drabble a téma Harry Potter :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz i na váš blog! :)