sobota 7. února 2015

Wishlist 2015

Nazdárek!
Každý si píše různé seznamy věcí, co si chce pořídit. Tak jsem si řekla proč nesepsat také svůj wishlist. Tak tady máte můj wishlist k roku 2015 :)

  • iPhone 6 16 GB gold - Ano chci nový iPhone. Teď mám 4, kterou prodávám a chci si koupit 6. Větší, mnohem větší částku si platím sama. Zbytek mi doplatí rodiče.





  • Plavky - Ano tento rok si chci koupit dva kusy plavek. Dávám jsem 3 obrázky, protože ještě nevím které z nich. Jedny musím vyřadit :X A když se nerozhodnu tak hold koupím všechny 3, ale můj účet dostane obrovskou ránu. :D Původně jsem tu měla všechny v modré, ale nakonec jsem si to rozmyslela.
  • Svíčky - Miluji svíčky a potřebuji do pokojíčku nějaké nové :) A od téhle značky jsou boží! ^^ Jen ještě nevím jakou vůni. Takže si ráda nechám poradit. :)

  • Kožená bunda - Do teď nemám v šatníku ani jednu. Takže si chci nějakou pěknou objednat. Obrázek je spíše jen ilustrační. I když.... :P

  • FIMO - Korálkuji a tak si říkám proč nezačít i s fimem a kouzlit i s ním? Láká mě to už dlouho. :)

  • Baťůžek - A teď mám na mysli jak ozdobný tak nějaký praktický. Obrázky jsou jen ilustrační. :)


  • Sako - Nějaké pěkné sáčko si chci pořídit. Jedno obyčejné nějaké a jedno trochu ozdobné. Ukážu jen ozdobné. Obyčejné si myslím každý vybaví. :)

  • Šaty - Mám na mysli šaty v kterých můžu jít klidně do školy nebo ven. Ne plesové. :) Asi nějaké na tento způsob.

  • Peněženka - Velká peněženka jen ještě nevím jaká. Rozhoduji se mezi dvěma a u té jedné ještě se rozhoduji mezi barvami. :)
























  • Svetýrek - Tahle moje zkomolenina má označovat nějaký pěkný, ozdobný svetřík. :) A určitě nechci jen jeden. :)


  • Legíny - A zas ne jen jedny. A s různými obrázky. Šílené i normální. :)



Tak a konec. Tedy myslí, že mě po čas roku chytne ještě něco co budu muset nutně mít, ale to teď není důležité :)
Jinak tedy samozřejmě na můj seznam patří kreslířské a malířské potřeby a knihy. Ale v těchto dvou "sekcích" je toho tolik, že by jen sestavení toho článku trvalo minimálně ještě 3 hodiny. A nikomu by se to nechtělo číst. Takže knihy a potřeby vynechám. :)
Možná, ale časem udělám speciální wishlist pro knihy a pro potřeby. :)





5 komentářů:

  1. Taky mám v plánu si dokoupit fůru věcí, co se oblečení týče: Hlavně šaty a sukně. A plavky na l´to budu potřebovat docela akutně. Ještě se rozhlížím po batůžku a klobouku.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano šaty a sukně. Nikdy dříve jsem to nenosila a teď mě to docela láká. Klobouk jsem si naštěstí koupila vloni na dovolené a jeden mi stačí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný wishlist. Tiež mám svoj, ale nemám ho takto spísaný. Hoci je to dobrý nápad.

    Okrem toho, ďakujem za komentár na mojom blogu (http://in-my-black-dreams.blog.cz) k mojim výtvorom. A bola by som rada za tie podklady ako kresliť človeka - teda jeho anatómiu a tak. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji a nemáš zač :) Určitě pošlu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já z těchhle zmíněných věcí nutně potřebuju (čti: chci! :D) asi jen nějaký svetřík, šaty, kterých není nikdy dost a peněženku :). Tak doufám, že se ti to vyplní! :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz i na váš blog! :)