Projekt 10 dní - Den třetí - Gabux

Projekt 10 dní - Den třetí

by - 22:16


Den třetí - Osm způsobů, jak si získat tvé srdce

♣ 1. způsob ♣
Růžičkou- Miluji květiny, ale nejraději mám právě růže a to hlavně rudé. Také kterou dívku by si kluk nezískal krásnou růžičkou? :)

♣ 2. způsob ♣
Vlastnoručně vyrobeným dárkem- Protože tyhle dárky bývají nejvíce od srdíčka a nejvíce potěší. Je jedno jestli to je vlastnoručně vyrobený šperk, nakreslený obrázek nebo třeba něco vyřezaného. Je to jedno.



♣ 3. způsob ♣
Humorem - Každý musí mít smysl pro humor jinak u mě neprojde ani na přátelské fázi natož v něčem víc! :D Ale nesmí ze sebe dělat šaška ten člověk :X




♣ 4. způsob ♣
Inteligencí - Nemyslím tím dobré známky, myslím tím normální obyčejnou inteligenci.

♣ 5. způsob ♣
Mírnou leností - Nemyslím tím velkou, ale aspoň trochu jí být musí. Nesmí být ten človíček nějak přehnaně aktivní, jinak by mě asi zabil! :X Musí mít rád například válení se u filmů :)

♣ 6. způsob ♣
Upřímností - Nenávidím neupřímné lidi. Nenávidím přetvářku, faleš a lži.

♣ 7. způsob ♣
Pochopením - Pochopení pro moje šílenosti (barevné vlasy, piercingy,...), pro moje nálady (jsem děsně náladová), pro moje potřeby... Prostě pochopení pro mě.

♣ 8. způsob ♣
Zájmem - Musím vidět ten zájem... Musím o něm vědět.

Příště se můžete těšit na: Den čtvrtý- Sedm věcí nad kterými často přemýšlíš
P.S. Tohle bylo pro mě docela obtížní sepsat :/

Mohlo by se ti líbit

2 komentářů

  1. Nesouhlasím s tou růží :D nemam je rada, raději lilie nebo tulipány.
    Ale jinak s tim souhlasím vše mam ve svem měřítku které je asi dost drsne vzhledem k tomu že jsem sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám asi dost drsné měřítko, když jsem sama :D
      Lilie jsou pěkné, ale od kluka bych je nechtěla a tulipány mají blbý výklad :D :) Takže pro mě růžička vede ^^

      Vymazat

Moc děkuji za jakýkoliv komentář! ♥
Nezapomeňte mi tu zanechat odkaz na váš blog! :)